søndag 25. november 2007

Framme i Hebron

Just some shots out of the window

Min første solnedgang i Midtøsten. Tatt i bilen fra Jerusalem til HEbron.







Jerusalem: Palestinsk beboelse( og profil av sjåfør... )

I have arrived both Jerusalem and now Hebron.
I have a great support in the MSF, there has been some closed roads because of bombthreaths in Jerusalem, but MSF has helped me out in the best way as possible. So I am in Hebron and will start visiting families tomorrow. Hebron is something else, see my blog for more later.I am very happy to be here.See you soon.
Ingeborg

Jeg starter tidlig i morgen, så jeg tror jeg legger meg nå og lar dette være min hilsen så langt.
Natta fra et spennende palestinsk nabolag i H1, Fullmåne over taket ...

3 kommentarer:

Eivind R sa...

Godt å høre! Ingen timeslange avhør håper jeg?
Har vært nervøse her på dine vegne..

Lykke til med oppdraget, vi følger spent med her nord.

Alt godt fra JBE

Unknown sa...

Vi har tenkt på deg i hele dag! godt å høre at du er framme!
Lykke til fra oss! Klem M&P

Elin sa...

Heia Pingeling

utrolig spent på å se bildene og høre hvordan det har gått. ER ALLEREDE VELDIG IMPONERT OVER BILDENE HER ;)Tenker masse på deg -Vær forsiktig ! Ingen salsa -dansing med facinerende menn i Palestina !! !
XXXelin