torsdag 20. september 2007

My very first attempt on putting pictures to sound. Its all day in one day and the shots are all taken while as listening to the Anthony and the Johnson´s song: Hope there is someone...


Her ligger mitt aller første forsøk på å sette bilder til lyd. Dette er gjort på én dag, alle bilder, all redigering. Ikke ett fotografi er tatt uten at jeg lyttet til sangen på i pod. Dessverre kan ikke filmen lastes opp til full skjerm.....
Dagen før så jeg "Europa" av Lars Von Trier og Harmony Korines "Julien Donkey Boy", to dogmefilmer som inspirerte meg til å lage denne musikk-tributen.




4 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig, Ingeborg!

Gro sa...

Fantastisk flott, Ingeborg! Utrolig stemningsfulle bilder og vakker musikk. Jeg får dessverre ikke til å se filmen på full skjerm og det er litt dumt. Ha en fortsatt super bursdagsfeiring!

Elin sa...

Veldig fin film vakre bilder - selv om jeg ikke liker musikken så godt for å vere heilt ærlig...

britte sa...

Da fikk jeg endelig fred og ro og lyd. Dette var veldig imponerende til å være første forsøk, Ingeborg.Urovekkende bilder til urovekkende musikk. Hver for seg fungerer de jo helt anderledes. Gleder meg til fortsettelsen.
Britte